maandag 16 december 2013

Opdrachten maken...superleuk!

De afgelopen tijd heb ik veel potten gestyled in kerstsfeer.
Onder andere voor op de balie bij een beautysalon.

Bij de witte pot heb ik neutrale kleuren gebruikt met een vleugje glamour door de champagnekleurige seringentakken.
De prachtige zwarte pot is al mooi van zichzelf en heeft weinig kleur nodig.
Doordat de potten niet al teveel in kerststijl zijn, kunnen ze ook nog na de feestdagen de entree sieren. Zo wordt de klant niet meteen op kosten gejaagd. Ik hergebruik voor deze klant vaak de basismaterialen en eventuele zijdebloemen zodat de kosten ook niet te hoog oplopen. Ik ben dan ook van mening dat het echt niet nodig is telkens alles nieuw aan te schaffen.

Bij onderstaand stuk heb ik de mand en orchideeƫn van de klant hergebruikt en er diverse materialen in de stijl 'winter wonderland' aan toegevoegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten