maandag 13 januari 2014

Leuke vooruitzichten...

Het nieuwe jaar is inmiddels goed begonnen en misschien heb je allemaal voornemens over wat beter/anders te doen?
Normaal zou ik die ook hebben...maar door familieomstandigheden is ons leventje ineens helemaal op zijn kop gezet. Wat dan meteen gebeurt is dat prioriteiten veranderen. Van 'wat zal ik met de feestdagen allemaal voor lekkers en moois maken', naar 'hoe houden we het leuk voor de kinderen zodat ze zo min mogelijk merken van het verdriet en de organisatie omtrent de zorg voor mijn vader?'. Gelukkig is er nu wat rust in de tent en heeft het gebeurde min of meer een plekje gekregen. Zaak is om nu een goede balans te vinden....
Bij mij werkt het altijd om de garage in te duiken en mooie bloemstukken en kransen te maken.
Heerlijk, ff mijn hoofd leeg.
En hoe leuk is het niet om leuke en gezellige workshops te bedenken? Ik stroom weer over van nieuwe ideeën en dan met name workshops samen met kinderen.
De pepernotenworkshop was een soort 'trial' en voor mij (hopelijk ook voor jullie) reden om hier in het nieuwe jaar meer mee te gaan doen.
Dussss... AGENDA 2104 is klaar en staat links in beeld van deze blog.
Laten we hopen op een heel gezond, stressvrij en liefdevol 2014 vol met creatieve uitspattingen!

Lieve groet,
Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten