maandag 20 januari 2014

Love is in the air....

Het is nog steeds snel donker buiten en soms zijn er dagen dat je de hele dag wel het licht aan kunt hebben, maar....gelukkig is er liefde in aantocht!
Op 14 februari is het Valentijnsdag en er zijn al heel veel bruidjes druk bezig met de voorbereidingen van hun bruiloft dit jaar! En wat is er veel te regelen...
Bij mijn eigen bruiloft liep ik tegen het probleem aan dat ik allerlei wensen en ideeën had, maar geen enkel bedrijf in de buurt kon vinden die dit kon of wilde doen zoals ik voor ogen had en ook niet te duur was. Want zeg nou zelf...de aankleding is vaak een sluitpost. Ondanks dat ik het erg belangrijk vond, waren mooie ringen, goede band, lekker eten en de huwelijksreis toch belangrijker dan bloemen die al snel weggegooid zouden worden en de decoratie die je daarna nooit meer zou gebruiken.


Dit rozenhart is gevuld met foamroosjes en staat nog maanden mooi op de schouw oid.













De oplossing? Ik heb het zelf gedaan. Ik heb een moodboard gemaakt en ben gaan berekenen en uitwerken hoe ik het wilde hebben.




De mini ontkwam niet aan wat zoet roze...
De roze potten passen mooi bij het thema. De planten gingen na de bruiloft mooi de tuin in.


Wegwerpcamera's geven ontzettend leuke, onverwachte foto's.

De kinderen hebben nog weken plezier gehad van de ballonnen.

Ook het bruidsmeisje had haar eigen boeketje.

Tafel aangekleed met oude vaasjes


Wegwijzer van steigerhout

Rozenmandjes bekleed met stof van de trouwjurk. Mooi symbolisch!

De toegangspoort is versierd met oude flesjes die later weer op de bartafeltjes kwamen te staan.
De strikken van de stoelen werden ook weer voor de barkrukken gebruikt.
















Nou had ik natuurlijk de nodige ervaring met het opmaken van bloemstukken en aankleding van ruimtes dus dat scheelde.

Het resultaat? Mooie, originele decoratie waar ik na de bruiloft ook nog plezier van heb gehad en betaalbaar. Ik blij, man blij!
De stoelen van de ceremonie werden versierd met vaasjes en later weer hergebruikt.







Wil je meer informatie over de mogelijkheden? Of zin om te brainstormen over jouw bruiloft? Neem dan contact op via info@blumz.nl


2 opmerkingen:

  1. Ziet er supergaaf uit. Helaas zijn we al getrouwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Monique, wie weet in de toekomst een 'zoveel-jaar-getrouwd-feestje'. Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen